❤ M e & U ❤

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, April 7, 2011

bila Sy MnjaDi polis..


SmnjAk aku DUk kAt pEnAng ni..duK tgoK KwN aku LAn p keja pkai baju seragaM ...aku RasA mcm Best plak Jd poliS..tp mOHOn jADi peGawai la...coz BiasA kalu Ada DegreE blh MohoN pegawAi..Best la Gak..sBb Time Keja kemuDahaN smUa ada..rumAh SMua dibeRi...just SImpaN duit Beli uMh la nnT..smntaRa keJa..yg aKu nmpk PoliS ni Ad lA bnyK FaedaHnya keja ngn KErajaaN tp Tau2 je POliS kEnAlah DisiPlin...apa2 Pun tgok La hala TujU aku Mcm mAna nnt..

Sunday, April 3, 2011

Bila RindU...GmbAr Jd PngUBat.

BiLa Rsa rinDU kAt diA..hNY gmbr2 Dia Jd pNGuBAt..

CUma Diri NIe HnYa mmPu berDOa n BerHarP AgR dIA kmBali..

Dn AkU SlalU berDoA agAr Allah MelEmbuTKan hT kLUarganya

HnYa DIa sHaja Yg BerdA di Hati iNi..


Dh AKu akn TeTaP mEnungGu dIA

SeHInggA AKu MiliKI KejAYaaN

hT Ini TerLAlu RiNdukAN diA.



 











Rafeeq....

Saturday, April 2, 2011

ke TaSik TaipIng

Hri NIe Dh xd NK buAt apA kat PerAk ni.lAsT kt ORg p La Air TErjun.>MNdi Air Terjun..tp sory la sMua X smPAt nk Ambk GMbr Time Mnd..Al mKlumla..p dUa org Tgan MsinG2 bAsaH nk pegAng pHOne..jd MNdi pUN x lama.keJap Je..thEn lpS mNdi Aku Ngn LAn p ke TMn TaSik TaipinG...kAt sIni MemaNG perMndANgn diA cnTk Gila...akU leh lupA smuA mslH kejA bilA ada KAt sini>poKok PunyA la besaR kat Sinei...em...thEn Ap lag..sempaT la bergMbr.....kat sana mCM2 ada..TimE aku P ni>rMAi yg duK Ambk gmbr KHwn...Nice Gla la TmpAT ni..ad La aku tgok SIap si peraMpuan Tu pnjAt pokok ...sNggUp tu..hahahah..tp apa2 pUN aku leh Ckp KOrnG memAng CooL la..Aku RasA teNang Gila biLA dUK kaT tePi tSik NI...Tgok GelAgAt Org berCinta..berSukan..Naik SmpaN..agK besT je tGok Dia org.TP Nk buaT mcm Mna AKu kN singLE..jusT blh Tgok Dh tUmpanG happY ..aPa2 pun HdUp hrus DiterUSkan..ok>>hr ni ciTa NI je AKu leh bitau
aGak KEhAbisAn idEa...penAt sgT kot..k.APa2 LG aku ciTa lain Kali...zzzzzzz..
Rafeeq

Wednesday, March 30, 2011

BunGa Tuk SI Dia..

Hari Nie aKU belian diA hAdiAh..tndA mohON MaaF kat Dia..aku KAt sinI Cuma Blh BErdOA n BerhRap  hubuNgan Kt org aKn SprtI DulU.wAlau Apa pUn..Aku Akn ttP sYg Kat DIa..Aku Akn Ttp TunGgU dIA.Dh Aku Akn UsAha TUk AmbK ht diA blik..MngkIN dUlu Aku pNh Wat siLaP tP skRg AKu Dh sEdAr KSlpAn Aku..Aku cUmA hRp DiA bLH bG akU PluAng Tuk Aku ,akU dH xd OrG laiN DlM ht nie.Aku SYngkAN DIa .Aku Dh Xd TmpAt lAIn nK Aku LuaHkan jd KAt Sini jE Aku Dpt legakaN ht aKu dgn LUahKn sMUanya..DGn hrpN diA DpT baCa Apa Yng AKu tLiS..

Tuesday, March 29, 2011

mEe uDang BErasAP n Ban PEcAh

Hari Aku ngn MEmbR Aku P mAkAN 1 TEmpAT dIa ORg ckp Mee BerAsAp....bERasAp sGt kE mee Dia Tu.

JAdi Apa LG Jom TrY ..Ye la skRg adA kaT TMpat org.keNa la Try Mcm2.NK kE tmPat tu Ambk MasA
lbH kuRanG 30MNt dRi umH mmBr Aku ni
...
SMPai Je kAT sAna.>Dh DuDUk SMUA..aku ngn mMbr aku orDer  la mEe uDang BErasap....tunggU 5mNT SMpaI
FuuHHHH!!!!btL2 BerapsAP la Mee Dia..mAKan PUNya makaN Abis KOt....SedaP kATakaN...smUA kUah Aku HIrup
bg LicIN...dh Abis Tu..kT org P la PLak ke Ban PEcAH..dia bukAN pNtAi ada pasir smua....
tp Bnyk BAtU Kat saNA biasaNya org P tMPat NI tU meMaNCinG..akU Lak P tMPt NI bErgMbAr je>>sJ2
bak org KAta jAUh perjlAnAn LuaS permNdanGan..wah..BerfalsafaH plaK akU nie..tP aKu kaT sanA pun
x La LAma coz MEmbr AKu kEJa MLm .Biasa La PolIS keJa x MEnenTu..jD Dh puas2 BRgmbR kt ORg BalIK...
Oke..Tu jE tuK hrI nIE..aPA2 cITa AKu CitA lg Lps niE...chow smua.!!!!!