❤ M e & U ❤

Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 20, 2010

**AKHIR SUDAH**

wink..wink..cepling..cepling..
huhu happy x terhingga coz rite now aku da grad!!!!! owhh yeahh...
actly i want 2 blame sumbody dat "merosak kan" my result 4 2 sem..but its ok,coz may b on dat time im really stupid coz not 2 being SELFISH..uhhh menyakit kan hati..
so lupa kan bnde tu..rite now LETS CELEBRATE!!!




kembali

olla..dah berkurun tggl kan blog nie..aduyaiii..nk stat balik nie yang payah..kuikui..
pape pun me will continue dis blog..owhh yeahh...gambatee nee..
p(^o^)q

Wednesday, April 28, 2010

❤❤ CNY part 2 ❤❤

hehehe..tyme cuti2 pnjg mcm nie la nk g cuti2 jauh2 skit kan..hurmm,so ktorg decide nk g zoo Melaka..wahhh beshhh bangat..but the end of journey well biase la kan ktorg suke cr gado..hukhukhuk sedey ingat bley lpk lame2 kat Melaka tu, but EN.RAFEEQ kite nie menonong trs balik KL..sedey =(
bayang kan sepnjg jln x berckap sepatah haram pun ( dlm ati menyumpah je mamat nie ) =p
last2 x tau nk g mane dia pun bwk g OU..hurmm so p'gadohan tu t'lerai d ctu sj lah.. dia bwk g tgk muvie cite ape ek..xingat la..sowi syg..hhehehe
tp yg plg besh sekali kat OU t'serempak ngan NAS-T ( pelakon cite KAMI yg dia jd ALI tu ) =D *(^o^)*












❤❤❤ very2 LUV dis moment ❤❤❤

Thursday, April 22, 2010

❤ CNY ❤

on dat tyme gak me ngan family dia lpk kat gabai setlh pnt menyediakan nasi lmk yg berbungkus2..perghhh PENAT sehhh...but its ok for my coming mother in law,so kena wat..kuikui..
tgh2 hepi2..ala da nk kena balik..b4 that ktorg pekena dulu nasi goreng thai kat secret recipe..perghh sdp siot!!!!
ishk2..tgk tu mmg sdp..mkn smpai mcm tu sekali..dasat2.. =p

~1st for us~ =)

wahhhhh 14 feb 2010 dah genap sethn r/shp ktorg..hurmm gud2..
geram gler on that weekend,dia wat xtau je..xnk lyn aku..but then 14 feb mlm tu dia bwk aku
g umh aunty dia dkt2 ctu gak..tetibe ade bdk dtg bg BUNGE ROS PUTIH....cantik sgt.. plus ade ade lg..dia bwk kan cup cake..chnatek!!!!!!..
thanx syg prepare bnde mcm tu..dat is the 1st time in my life i get a dozen of white roses..WANGI BANGAT!!!!
thanx syg..mwuahhh

=) LUV U SYG =)