❤ M e & U ❤

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 9, 2009

Berehat SekEtiKa


ni gambar lama ni..tapi saje2 nk letak...coz nk penhkan ruang...duk nk carita la dari awl tahun lu cuma x sempat...bru je wat blog ni..time ni aku masuk hospital.masa aku kena tu hari tu ada 3 pekara happy sbrnya..tp x sangka bnda tu jd...klau ikutkan...hari aku happy coz aku nk p main bowling ngn kwn2...2nd aku dpt keja ,3nd hr tu gak sbnarnya hari jadi mak aku..huhu....sdh gak la.....skit kot kena minyak panas....thenlebih kurang sebulan la kat sana HUKM tu....gambar ni time aku tgh x tau nk wat apa.jd aku ambk la....dah la bosan gila coz duk bilik VIP kot...takut gak tdur sorang kat hospital...coz ada satu malam tu kaki aku kena angkat ngn somethng "tutTtt"coz kat katil yg aku duk tu sblm ni ada org Meninggal....lbh kurang 4-5 org la...mana x seram..huhu....tp aku tdur je...layan ke prsaan ni...tp masa kat hsptl...mcm2 aku dpt makan2 best..hehehe...keja aku tgok tv...smpai hr2 aku tau crita apa crita apa....dah hafal dah..khekhekhe....

No comments: