❤ M e & U ❤

Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, March 13, 2011

ko Berikan Aku keKuatan



ya allah,, bagi aku kekuatan.. bagi aku kemampuan.. kuatkan iman aku ya allah. kuatkan agame ku ya allah.. sekirenye aku terkeluar dari lndasan mu.. bagi la aku petunjuk mu ya allah.. jadikan aku sbagai hamba mu yang soleh ya allah.. dekat kan hati ku dengan hati mu ya allah.. ya allah ya tuhanku.. berikan la cahaya die setiap percakapan ku.. perbuatan ku.. pergerakan ku.. cahay die setiap nadi ku.. di setiiap denyutan jantung ku.. cahaya di penglihatan ku. pndengaranku.. cahay mu di kiri ku.. kanan ku.. atas ku.. bawah ku.. depan ku dan di belakang ku.. temukan lah aku dgn seorang sahabat ayng sejati ya aalah.. sahabat ayng boleh menerima baek dan buruk ku ya allah.. berikan aku kekuatan ya allah dalm mnghadapi dugaan mu di muke bumi ini.. berikan aku ketabahan hati ya allah.. kuatkan la mental dan fizikal ku dalam kehidupan yang akan aku lalui ini.. ya allah.. betapa hinanye diri aku di mate mu.. betape byak nye dose yg telah aku lakukan.. sesungguhnye aku seorg yg tersangat hina.. aku bermohon ya allah.. kau hapuskan lah segala halangan yang menghalang doa ku di terima engkau ya allah.. sesungguhnyaa engkau maha mendengar.. dengarkan rintihan hati seorang hambamu yang sangat2 hina dan lemah tanpa engkau di sisi.. ya allah.. beri la aku ketuan akal fikiran. berikan lah aku sedikit daripada kepandaian yang telah engkau kurniakakn kepada lukman hakim ya allah.. ya allah yang maha pemurah.. beri lah aku peluang untuk mengecapi kejayaan di dunie ini dan juga di akhirat.. aku sedar ya allah.. aku tidak layak untuk meminta apa2 dari engkau ya allah,, oleh itu ampunkan lah aku ya allah.. ampunkan aku keran ttidak menjadi seorang hambamu yang soleh selama ini ya allah.. aku mohon bimbingan dari mu ya allah.. bimbing la aku.. bimbing aku ke jalan yang benar.. aku mohon,, aku merayu,, aku bersujud kepadamu ya allah.. ya allah yang maha mengetahui.. sesungguhnye engkau yg mencipta ku,, engkau yg mmberi makan dan minum ku,, engkau yg mematikan aku dan membangkitkan aku kelak ya allah.. berikan aku keturunan yg baik ya allah.. berikan lah jodoh yang baik bagiku.. jodoh yang baik bagi keluargaku..keturunan ku dan juga bgi agama mu ya allah.. sesungguhnye engkau maha mngetahui sgale yg di nyatakan mahupun di rahsiakan.. bagilah yg terbaek kepada hambamu ini.. tebahkan lah hati ku ya allah.. temuakan aku dgn sahabt sejati ya allah.. aku mohon kepada engkau ya allah.. kuatkan hati hambamu.. beri la cahaya mu.. ya allah ya tuhanku.. berikan lah aku kesempatan untuk menjadi seorang anak yg boleh membahagiakan ibu bapa ku.. oleh itu,, berikan aku kejayaan di dunia dan di akhirat.. bimbing hamba mu ini.. bagilah nur mu di hati ku.. tabah kan hati hambamu ini.. amin ya rabballamin..!!

1 comment:

Anonymous said...

Salam,
Rafiq,
Tabahkan hati ok..
Gud Luck for ur exam!
:)

May Allah bless u always..

P/S: Byk subjek ag ke nk exam?

Truly,
UR friend from SMKTUN
Miss "D"